Úvod

Súťaže

Nové hygienické produkty vylepší aj anketa (14.08.2014)

 

Po testovacej prevádzke sa v týchto dňoch spúšťa výroba hygienických potrieb v spoločnosti Bukóza Invest naostro. Prvými výrobkami, ktoré opustia výrobné haly budú dámske vložky Mirella a Tina Soft, inkontinenčné podložky pod chorých Inka a absorpčné podložky pre zvieratá PETinka.

Jednou z aktivít, ktoré majú viesť v novej výrobe ku skvalitňovaniu a k jej postupnému rozširovaniu bola aj zamestnanecká anketa. Jej cieľom bolo zistiť hlavné preferencie pri používaní dámskych hygienických vložiek.

„V prípade hygienických potrieb ide v Bukóze o nový výrobný program. Zbierame preto názory na naše nové produkty aj na produkty konkurencie. Ďakujeme všetkým, ktorí sa do ankety zapojili. Ich názory prispejú k vývoju našich produktov, k ich vylepšeniam a veríme, že aj k ich vysokej predajnosti,“ povedal pri žrebovaní výhercov ankety Ing. Erik Kadlec, generálny riaditeľ BUKÓZA HOLDING, a.s.

Hlavnú cenu – víkendový pobyt pre 2 osoby v Bardejovských kúpeľoch si prevzala pani Jana Saparová, ktorá v rozhovore priznala, že ho pravdepodobne daruje dcére.

 

Výhercovia žrebovania zamestnaneckej ankety:

  • Hlavnú cenu - Letný víkendový pobyt pre 2 osoby v Bardejovských kúpeľoch
    • vyhráva: Jana Saparová
  • 10 x Nákupnú poukážku Tesco v hodnote 40, - Eur
    • vyhrávajú: Michal Tabaka, Tomáš Lukačin, David Ulian, Jaroslav Štofka, Mária Frenová, Daniela Ferjaková, Ján Margitán, Mária Buríková, Jozef Kertis, Martin Mati

 

Ing. Erik Kadlec, generálny riaditeľ BUKÓZA HOLDING, a.s. s výherkyňou hlavnej ceny zamestnaneckej ankety pani Janou Saparovou.

  

Výrobné linky od talianskeho dodávateľa, spoločnosti Sanimac, sú pripravené k produkcii hygienických potrieb.

Kontaktujte nás